måndag 15 mars 2010

EN DAG I CHOKLADFABRIKEN

Jag är passionerat in love med choklad! Jag älskar den som mest när den är mörk och ekologisk och sedan barnsben har jag drömt om att göra egna chokladpraliner i en chokladfabrik! Och tänka sig, nu har har den drömmen gått i uppfyllelse. Jag och Cändy har varit på chokladfabrik!

Jag försökte göra ett choklad kåggamoj, men den blev tyvärr benlös.. så den syns inte på bilden. Men glad är jag ändå!

I chokladfabriken fanns världens största chokladfall..

Marabou mjölkchoklad!

Yogi choklad!

Och så en chokladkonsthall såklart! Med choklad-Skriet av och en skulptur av en naken chokladman.

Porträttet på denna schyssta brud är skapat av en massa praliner i olika färger! Coolt.

Vi spelade även chokladspel. Mändy klarade inte riktigt kulspelet, men däremot kunde hon blinka med chokladmakarn.. Han låste upp spelet och gav henne ett chokladkula!!! Ja, se den där Cändy...

3 kommentarer:

  1. Kan det vara morsarvet att du älskar choklad,det såg väldigt spånnande ut på alla bilderna.

    Kramar och pussar i mängd

    Hälsningar mamma och pappa

    SvaraRadera
  2. O ja, no järe morsarve allti! Nomma!

    SvaraRadera