lördag 6 februari 2010

FAREWELL PARTY

Hej och hopp, de här snygga och fantastiska brudarna är jag så tacksam över att jag har! Igår kväll hade vi en helt magisk kväll här i vår trädgård, vi bjöd in massa fint folk till lite av en avskedsfest eftersom vi ju flyttar till Melbourne på tisdag. Regnet öste ner, men vi hade ett tält-tak i trädgården och det kunde inte varit mysigare! Det blev ingen utgång, istället var det hemma-fest till kl 4 på morgon ungefär. Jag är grymt impad av oss själva att vi sedan klev upp tidigt imorse och gick på yoga-lektion... Vill man så går det!

4 kommentarer:

  1. Du är jättefin i den korta frissen, Linda, och nu verkar den nyansad. Jättesnyggt!
    BJ

    SvaraRadera
  2. Tack BJ! Jå, nyansad var ordet. Hehe! Hoppas allt e toppen på vita, vackra Målargatan! :)

    SvaraRadera
  3. Heej Sofia!!:D Jag och Marie ar i Sydney nu! Hade ju varit jatteroligt om vi skulle hinna ses! Men forstar om vi inte hinner om ni flyttar pa tisdag.Vi hade tankt fara till byron bay och sedan vidare till surfers. Mejla till mig pa Daniellaaas@hotmail.com Kramar/Daniella

    SvaraRadera
  4. Hopaps att allt flyter på bra med packandet och att ni är peppade på en ny era! Det kommer säkert att bli underbart bra!! kram på er!

    SvaraRadera