lördag 27 februari 2010

ROADTRIP NUMERO UNO

När man åker Cab får man inte vara rädd för att förstöra frillan:)

Ewan uttalas Johan, är vår fin fina hyresvärd och vän.
LB snygg som få som vanligt!
Ewan har precis lurat sin arbetsgivare att han kommer bli sen för att han är hos tandläkaren, vi skrattade i bakgrunden och vinden blåste, men hans chef köpte det ändå!
Wellpapp grann som en sommardag!


Petter säger det bättre än JAG: Pengar rullar in som det ska, det går bra nu.Hennesy moet i mitt glas nu, det går bra nu. Rysk kaviar på mitt fat, det går bra nu det går bra nu, kompis det går bra nu.
Jag sa pengar rullar in som det ska, det går bra nu. Grabbarna är med när jag drar,
för det går bra nu. Släng upp en hand om du känner det går bra nu, det går bra nu,
kompis det går bra nu"

3 kommentarer:

  1. vilken söt bild på dig mändy!! Sommarfin blondin :)

    SvaraRadera
  2. Efter att ha gett er ett par väl valda ord innan ni åkta gällande bloggen känner jag att jag varit alldeles för dålig på att kommentera. TACK för att ni gör så fina uppdateringar med sååå fina bilder! Jag uppskattar det hur mycket som helst här i vintermörkret. KÄRLEK

    SvaraRadera
  3. Om ord kunde beskriva hur avundsjuk jag är och hur mycket jag längtar efter er skulle jag göra det! Helt fantastiskt och jag önskar att jag kunde telepatera mig bort till er. Här börjar våren så smått titta fram och det känns riktigt najs!

    Puss på er pinglor, tänker på er!!!
    /Ankan

    SvaraRadera