måndag 15 februari 2010

KAFFEBOMB & MAJSDUSCH

Vi har bestämt att det är alla hjärtans dag varje dag! Därför att kärlek alltid finns överallt omkring oss i alla former. Och därför bjöd jag såklart brudarna på kärlekspicknick ute i vår trädgård ikväll! Hur mysigt som helst..! När jag skulle ta en tugga av min majskolv så sprutade det majs över hela Mändy, det var inte så romantiskt, men ändå kärlek hehe... Och imorse när Lb skulle koka kaffe så small det till ordentligt och vips var det kaffe över alla köksluckor och väggarna. Så går det när man inte riktigt är van sitt nya kök med gasplattor, och vi bara garvade. Det här inlägget blev inte så sammanhängande och jag vet inte riktigt vad jag vill ha sagt. Eller jåå kanske att kärlek alltid finns omkring oss som sagt, även i en vardagshändelse som en kaffebomb och en majsdusch. Typ så. Puss alla!

1 kommentar:

  1. En stor kram, ett symboliskt hjärta.
    Kramar Pappa

    SvaraRadera