söndag 3 januari 2010

HAJTABLETTER, KÄNGURUANABOLA OCH KINASTAN
Idag har jag och LB varit ute på en SPONTAN utflykt, vi tänkte att vi skulle gå till Operahuset, men vi hamnade istället i Chinatown och Darling harbour.
På ett kines apotek hittade vi först hajtabletter (typ omega 3 fast haj ist för lax), vi skrattade lite och sedan började LB prata med expediten om dessa tabletter medan jag letade vidare och fann känguruanabola!!!! LB och expediten hade kommit in i en djup diskussion kring hajtabletternas funktion då jag avbröt det hela med att skrika på LB och peka på kängurutabletterna samtidigt som jag gapskrattade. Expediten tittade på mig och himlade med ögonen, HAN trodde att jag skrattade åt de nakna manskropparna som prydde tablettburkarna, jaja det bjuder jag på.





Jag drabbades av speldjävulen och var bara tvungen att plocka en gris, men det var något FEL på klorna.....

LB drack frappuccino på Starbucks och erkände att hon tycker Starbucks är bra.



Dagen avslutades med bio, vi såg Bright star. Det var en fin kostymfilm, som var väldigt vacker och lite för lång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar