tisdag 12 januari 2010

MOJO-TAPAS OCH SANGRIA

Igår var vi på Mojos hela gänget: jag, Wellpapp, LB, Andre och Katarina. Mojos är en supermysig spansk tapasrestaurang som ligger på Campell parade vi drack sangria, pratade om utelivet i London och drömde oss bort från detta underbara land, konstigt nog. Katarina berättade om cool klubbar, galna dj:s och den sanna engelska "more is more" klädkulturen. Jag såg Spike i filmen Notting Hill framför mig och vi skrattade. Det är det som är så himla roligt med att resa att man träffar folk från hela världen och att man senare kan åka och hälsa på dem i sina hemstäder. Jag har redan planerat en resa till London och jag tror bestämt att Wellpapp planerar att åka till Hamburg :)

2 kommentarer:

  1. Du kommer att älska London men glöm inte ett besök i Göteborg så fort du kommer hem för nu längtar Mändymamman ihjäl sig efter sin unge.
    Kram
    Mändymamman

    SvaraRadera
  2. hej amanda!
    Kul och snygg blogg!
    Ha det super bra, här är bara kallt, ja kallare!
    Jag vill åxå vara där:)
    Sköt om dig kram Jill

    SvaraRadera