torsdag 22 oktober 2009

CRAZY BANANAS!
Precis hemkommen från en god middag på restaurang. På menyn stod det Pumpasallad med chevré och pinjenötter, gott men mest gräs som min morfar skulle ha sagt. Därför kändes det bra att avrunda middagen med chokladtårta och ett vin glas på stranden. Vinet som LB så fint valt ut hette Poop-eater fast på franska, ja eller det var typ franska som lät som att det skulle betyda det. Jag var inte så jätteförtjust i min tårta så jag tänkte vara lite schysst och bjuda en söt fiskmås på en bit, men han var så storbjuden att han inte ens åt upp tårtan. Kort sagt en mycket bra kväll.
Första natten i läggan har varit bra, vi har taket fullt av spindlar, kakaduor som skriker om nätterna och ödlor i trädgården. Det kanske låter som jag är negativ nu men det är jag inte för det är just detta som är så underbart med hela denna resa!!! Allt är så nytt och exotiskt, fast ändå så oerhört likt Sverige! !
Nu ska jag hoppa ner i sängen bredvid mina sambas!!
Snart kommer Jeskan och Anja och jag längtar så mycket efter dem!!!!
Sleep well cykelställ!!!!
LOVE!
Mändy Kändy


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar