måndag 26 oktober 2009

DAGENS: SAKNAD I SYDNEY

Det är många nära och kära som man saknar här i Australien och som man gärna upplevt detta med. Men det är ju livet att man inte alltid får ha alla sina älsklingar i samma stad, i samma land. Fast jag kom på en idé, vi har en lång mycket tom vägg här i läggan och jag tänkte fylla den med alla de som jag önskar vore här. (Ni vet lite som Emil i Lönneberga täljde trägubbar).
Det kommer ta ett tag innan jag hunnit med alla, men jag börjar lite smått med denna donna!!! Den som kan lista ut vem det är får en present! Så gissa på ni!!!
Hoppas att DU känner igen dig, LOVE:)

Peace and love!
/Mändy

6 kommentarer:

  1. Jag vet vem bruno donnan är!!! Får jag tävla?

    SvaraRadera
  2. Nejj!!! Det är ju fusk, men du kan få en present ändå, imorrn;)

    SvaraRadera
  3. Möjligtvis thålla!?

    SvaraRadera
  4. Så fint! Mycket kärlek! Åhh hon kommer ju att bli jätteglaaaad...mjauuupepp!

    SvaraRadera
  5. FAN VA FIIIIIIIIIN! du är sjukt duktig. avis och stolt! /Jenka

    SvaraRadera
  6. Oj, oj, oj! Snyggt! :)
    Har varit dålig på att uppdatera mig i bloggvärlden de senaste dagarna, men nu har jag läst ikapp mig om era äventyr! Två hela bloggsidor! :)
    Det låter som att ni har det lika underbart som sist jag läste. Ta hand om er tjejer!
    Kramar

    SvaraRadera