måndag 26 oktober 2009

JENKA - EN AV VÅRA TROGNA LÄSARE

(Arkivbild)
Den här bruden som jag kramar om på bilden är Jenny "Jenka" Nilsson. Hon säger att hon blivit beroende av vår blogg. Det gillar vi skarpt! Hon är en fantastisk vän OCH en grym kreatör som främst har musiken och fotograferandet nära hjärtat. Men såklart är hon grym på vad hon än tar för sig, en allkonstnär, vare sig det är en text, fotoutställning eller en spelning. Jag älskar hennes stil, hon är snygg, har grymma frisyrer, grymma kläder, och hennes hem är fantastiskt inrett. Hon är en underbar brud med stil och smak på alla plan helt enkelt! Lyssna på hennes band The Bombettes här och kolla in hennes bilder här! /Wellpapp


This is Jenka, one of our faithful readers. She says that she is addicted to our blog, we like that! She's a dear friend and a wonderful artist in many ways. Listen to her band The Bombettes here and see her photos here! /Wellie

7 kommentarer:

  1. Åhh vad roligt att ni har Jenka-besök! Vill bara tillägga att jag också är STARKT beroende av bloggen - den är underbar liksom ni!!! Kram Ankan

    SvaraRadera
  2. Fint Ankan! Skönt att veta att vi har trogna fans, det får oss att fortsätta göra en ännu bättre blogg! Jåå det är kul att bloggen har Jenka-besök, men det vore såklart ännu grymmare att ha henne här i mina armar på rikt..!

    SvaraRadera
  3. Ps. Denna rubrik "en av våra trogna läsare" har vi tänkt låta bli ett återkommande inslag, så vem står på tur?!! Det blir spännande att se...

    SvaraRadera
  4. Haha! Ankan fiskar ju bara efter några minutes of fame! I LOVE YOU FETT;) /Lb

    SvaraRadera
  5. ÅÅÅHHHH TJEJER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Så himla fint jag grinar gråter lipar snörvlar, kanske är det att jag ska ha merre, kanske är det bara att ni gör mig så glad. Jag förstår ju att Wellan är bakom, den gamle räven. Jag har bloggen som startsida på min dator. Fan va ni verkar ha det bra och det värmer så sjukt mycket! Ni är bäst tjejer och wellan, det där inlägget var fantastiskt!! /jenka

    SvaraRadera
  6. Hahaha....de veeet du LB! LOVE you! /Ankan

    SvaraRadera
  7. Jenka! Kul att du gillade inlägget! Och fiiint att du har bloggen som dn startsida, det ÄLSKAR jag och jag älskar dig! Snart kommer det lite nya inslag här, så då hoppas vi att bloggen ska bli ännu hetare. Håll utkik!

    SvaraRadera