onsdag 28 oktober 2009

EN SÅN AFTON

Ikväll har jag och Wellpapp varit på gratis yoga."-You are travelers, so you should definitely get some classes for free!" Sa den underbara tjejen i yoga repan. Tack, namaste och kärlek!
Sedan kom vi hem till bästa husmors Mändy som kockat gokäk! Sen skypade jag med min systerdotter "lill-Hanna" 15 år och deras vita, lurviga hundvalp som heter Rosa!
Seeen så beställde vi varsin Menskopp! Ska tydligen vara det bästa man kan tänka sig som mensinnehavare! Kolla in menskoppen
HÄR! Vi återkommer med recension snart! Nån av er läsare som redan är en lycklig menskopp ägare? Berätta! PUSS!


3 kommentarer:

  1. jag har jättemånga vänner som säger att det har rddat deras liv! att det är det bästa som hänt! det tar bara en stund att lära sig sätta in den. men att den ska vara totalt fenomenal, så bra gjort!!! måste köpa en egen. puss! /jenka

    SvaraRadera
  2. Men strålande att höra Jenki! Då får vi bara hoppes att övning ger färdighet!

    SvaraRadera
  3. Köpte en menskopp för ungefär ett år sedan. Bästa Köpet Någonsin! Helt underbar! (måste bara säga att det krävs några gånger träning för att få in rätt snits så att säga.) Ett tips som jag kom på, provade min menskopp första gången under en tågsemester utomlands, är att alltid ha med sig en vattenflaska och alcogél. För det är ju inte alltid som en toa kommer med ett handfat, å då är det smart att kunna rengöra den själv:) kram maria

    SvaraRadera