fredag 23 oktober 2009

LA FAMILIA
När man bor så här tätt in på varandra blir man lite som en familj, med alla dess olika roller. Så här skulle jag nog säga att rollfördelningen är hos oss.
(Hoppas pappa in real life är stolt för att jag har en regus keps på bilden, gratis reklam:)).
Mamma LB lagar jättegod mat åt oss, lugnar oss när vi ser obehagliga djur eller får mat som rör på sig. Pappa Sofia visar oss runt i Sydney och lär oss viktiga saker. Jag klättrar i träd och går vilse, ibland på riktigt och ibland med flit.

2 kommentarer:

  1. Haha, jag gillar familjefotografiet. Mkt tjusigt!
    Och Mändy - jag har en känsla av att det, sådär lagom till nyår, kommer komma ytterligare två personer till Sydney som roar sig med att gå vilse och klättra i träd mest hela tiden.
    Hoppas att ni/du kan ta er tid och guida oss lite nån dag då. Iaf ta en fika eller nått :)
    Lev å må, njut av livet!!

    SvaraRadera
  2. Men lätt, det vet ni! Pappa Guide kartlägger ständigt nya genvägar till spännande och exotiska destinationer! Väääääkommna!!!! ;)

    SvaraRadera