måndag 7 december 2009

ANDRA ADVENT!
















Bildkavalkad från igår, söndag, andra advent (TIDEN GÅR SÅ FORT!!!). Vi firade med att bjuda hem folk på julfirande i svensk anda med glögg, mandlar, russin och så pepparkakor såklart. Lb bakade dessutom julinspirerade saffransmuffins. Det var lite olika länder respresenterade, förutom Sverige och Australien var det folk från Frankrike, Italien och Tyskland. Och helt seriöst, ALLA tyckte att glöggen var god! Även de som först såg lite supspekta ut haha... Vet inte varför jag trodde att glöggen inte skulle gå hem, kanske för att jag själv var lite svår innan jag väl började gilla det. Hursomhelst, det var mys och det var kärlek, och vi var mycket nöjda med vår andra advent!

2 kommentarer:

  1. Kul se att ni har det mysigt i adventstid.

    Kramar från mamma,pappa och mormor

    SvaraRadera
  2. ANDRA ADVENT! shit vad tiden gar fort.. jag ar inte bara dagvild utan datumvild ocksa marker jag! Men oj vilken mysig kvall ni verkar haft :) Harlig dress dreadskillen hade! kram pa er tjejer!

    SvaraRadera