tisdag 15 december 2009

PALMER OCH TOMTAR = SANT?


Bondi gör sitt bästa för att ge oss julstämning! Folk julpyntar sina hus/trädgårdar och utanför vårt lokala IGA (tänk typ ICA) står julgranarna på rad. Nu är det andra året i rad jag firar julen i värme. Jag klagar absolut inte! Men nästa år blir det nog ändå att fira i snö och kyla med tjocka släkten för min del, det känns som det i hjärtat. Fast man vet ju aldrig vad framtiden bjuder på för nya äventyr... Så nog om detta, jag fortsätter att ta dagen som den kommer, som sig bör här i no-worries-landet-nr-1!

2 kommentarer:

  1. I Göteborg finns det inte en gnutta snö heller, enda chansen att få lite julstämning är att stoppa huvet i frysen för då ser man is i alla fall!!!
    Ni tre finns garanterat i våra hjärtan på julafton med eller utan snö, det kan jag lova.
    Kram Mändymamman

    SvaraRadera
  2. Åhh mamsen!! Du är söt du!!! Du är i våra hjärtan med!! Massa kramar!!!

    SvaraRadera