måndag 21 december 2009

JULKLAPPSASTROLOGI
Jag hittade mycket intressant julklappsastrologi på fina Charlottes blogg, enjoy:

Eldtecken: Helt rätt detta år är att ge dem något fint. Hellre en present från ett fint och lite dyrare märke.

Jordtecken: Ge dem en intellektuell utmaning! Böcker, en kulturell upplevelse...

Lufttecken: Allt lyxigt funkar fint - men lyxigt ska det vara!

Vattentecken: Vi (ja, vi) behöver omtanke. Känna att det ligger en tanke bakom julklappen som vi får.

Jag är lufttecknet, Sofia Jordtecknet och Linda Vattentecknet och vår adress är:

Amanda Karlsson, Linda Backman och Sofia Wellborg
c/o Lia Smith
11 Ormond Street
2026 Bondi Beach
Sydney, NSW, Australia


5 kommentarer:

  1. Älskar detta inlägg. Så subtilt!
    Men jag har så många saker åt dig som jag funnit och som du skulle gilla samt ge dig inspiration i skrivandet och annat. Så jag ska skicka det. Men till jul kommer det ej, då har något annat kommit. Men man behöver ju någon form av paket i januari också.
    Och utöver det, den stora frågan, har ni Sunes jul dvdn? Alla avsnitt finns på den! Från tjejpresent till pulkåkning till bakandet och farmor och farfar och sophie! Oj, går igång här. Men den kan man ju njuta av året om. Så säg till så kan jag skicka med den också. Något för hela familjen.

    SvaraRadera
  2. Fortsätter på julklappsfronten.

    Här är vad jag har köpt till er i julklapp.
    För den som får det är det oerhört lyxigt och mitt behov av att dela med mig blir större denna tid på året.
    http://www.actionaid.se/engagera_dig/gavokort_get
    Eftersom jag inte är något tekniksnille så kanske inte filen hänger med men God Jul i alla fall, ni har skänkt en dräktig get till en familj som behöver den.
    Kram Mändymamman

    SvaraRadera
  3. FINA!!!! Hahah Alex, LB hon hoppade så högt att hon slog huvudet i taket när hon hörde Sunes jul, skicka den gärna :)
    Åhh tusen tak för geten, vi älskar getter, kan man ha dem i bostadsområden? Vi planerar att starta fetaost tillverkning och dylikt hahaha :) Ni är så fina, tusen tack för att ni finns och framförallt för att ni kommenterar på BLOGGEN!! Love u!

    SvaraRadera
  4. Och GOD JUL längtar tills vår skype dejt!!!

    SvaraRadera
  5. Massor med god jul-kramar och kärlek till er. Hoppas ni får en mysig jul på andra sidan jorden. ♥♥♥

    SvaraRadera