fredag 18 december 2009

KULTURELLA ISABELLAS

Här har vi Candy mellan två originalfoton av Marilyn Monroe. Gode nöjd. Gode söt! Jag gillar hennes dagens, riktigt Kurt Cobain style! Den HÄR Kurtsången brukar Candy ofta sjunga på.

Wellpapp beskådar Magnum fotografen Alessandra Sanguinettis bilder ur bildserien "The Adventures of Guille and Belinda and the Enigmatic Meaning of Their Dreams, en serie där hon följt två systrar under 5 år. Wellpapp har sjungt på DENNA låt idag.

Ja, vi har alltså varit på fotogalleri idag. Stills Gallery heter det, HÄR är deras hemsida och de aktuella utställningarna. Jag poppade HAJNA på frukosten idag.

Efter galleribesöket gick vi (det var buss och tågstrejk) på bokcafé, sen på en bokshop. Jag gillar mina sambas jätte mycket, för att de är fantastiska och unika och kärleksfulla och så. Men även för att de uppskattar en fredagskväll i en bokaffär lika mycket som jag! Inspirations banken är deluxe påfylld! LIKE IT ALOT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar