lördag 26 december 2009

CHOKLAD CAFÉ IS THE BEST






-Eller alltså Krocko är ju såklart mitt favvofik, men ett riktigt bra chokladcafé kommer definitivt på andra plats! Idag åkte jag och Mändy på Boxing day sale (Annandags rea). Men det är ju så tröttsamt! Herre jesus vad syrefattigt och så många vassa armbågar! Lika lika världen över verkar det som. Nå väl, som tur var så gick vi på chokladcafé efteråt! Max Brenner heter kedjan, som har en hel del Kalle och chokladfabriken feeling i sig! Chokladpuss på er!

3 kommentarer:

  1. Vilken fantastisk blogg ni har! Jag vill leva i ert konstnärskollektiv med all vacker mat ni lagar och träffa alla spännande människor. Jag vill yoga och vara brun. Fortsätt inspirera mig, tack! :)

    SvaraRadera
  2. ps. ni är sjukt snygga,coola och begåvade också.

    SvaraRadera
  3. Lb, Wellpapp och Mändy Candy27 december 2009 kl. 10:35

    Gosh, vilka komplimanger!!! Det värmer och peppar massor:) Vi kommer givetvis att jobba på att fortsätta inspirera! LOVE!

    SvaraRadera