måndag 7 december 2009

VACKRA WELLBORG I KOPPAR-RÖTT OCH GULD

Sofia köpte en brosch på secondhand samma vecka som vi anlände i Sydney och i lördags skulle den invigas. Som av en händelse råkade jag ha ett läppstift i precis samma rost, metalic, koppar- röda färg som rosen och en ögonskugga i guld som rosens stjälk. Så fram åkte hela sminkväskan och jag fick fria händer.
Resultatet ser ni ovan, ja jag vet jag hade bra råmaterial!!!
Jag saknar att ansiktsmåla, jag tror jag måste gå och köpa lite ansiktsfärger och sätta mig här på gatan och måla. Det enda problemet är att jag sällan ser barn är i Bondi, kanske får utveckla verksamheten och måla hundar istället för hundar finns det gott om!

4 kommentarer:

  1. Sofia! Vacker som vanligt...
    Kram från din Mamma

    SvaraRadera
  2. tack söta rara mamma! massa massa kramar!!

    SvaraRadera
  3. Vilken härlig blogg. Det där solskenet skulle behövas här ;)

    SvaraRadera
  4. Hihi, yes Wellan e rå hott! Candy är en super make up artist! Och Underbara Clara, vi bjussar på allt solsken vi bara kan! Det är ju så himla bra med bloggar, vi tittar in hos dig då och då för att få mysigt julig och vintrig inspiration! En skön kontrast;)

    SvaraRadera