söndag 1 november 2009

BRÖLLOP UPPE I SYDNEY TOWER

Igår kväll var jag här och fotade bröllop...

Ändå helt ok utsikt eller vad säger ni? Bondi Beach, där vi bor, ligger högst upp i högra hörnet i den här bilden.

GRYM kärlekstårta! Myche love ska det va!

Dukat för fest kan man lugnt säga.

Jag och min fina Claire! Det var hennes mamma som gifte sig.

Solnedgången gick inte av för hackor den heller! Och bröllopsfesten fortsatte långt efter det...

Yesterday night I was the photographer for a wedding in the Sydney Tower Sky Lounge. Spectacular view, beautiful wedding, a really pretty wedding cake and so much love everywhere! You can see me and Claire on one of the pictures, it was her mum's wedding.

5 kommentarer:

  1. Snyggt jobbat Wellan!
    Kollade du upp den där fotografsnubben jag pratade om?
    Kraaaam!

    SvaraRadera
  2. tack rosen! nej jag har inte hunnit det än! men ska göra det såklart, tack för tipset! kul att du läser bloggen, massor med kramar!!

    SvaraRadera
  3. Vilket höjdarjobb.
    Många kramar.
    Pappa.

    SvaraRadera
  4. haha ja! höjdarjobb var rätta ordet! kanske skulle ha ändrat rubriken till det =)
    kramar tillbaka! vi får skypa snart pappa!

    SvaraRadera
  5. Oh your photos are amazing!! Thank you so much. YOU are amazing too:)

    SvaraRadera