torsdag 19 november 2009

JAG = TJUFÄMM IDAG!

Idag fick jag chokladros bakelse på säng. Inklusive sång av mina älskade sambos och Thallen på skype!

Även bästaste Smuffy och Lars-Garage bjöd på strålande skönsång! 6 olika grattis sånger i massa kanon och stämmor å söjn. Myche love!

Jag önskade mig lunch på bokcafét Gertrud och Alice. Mitt favvo!

Sen siesta på det.

Så tapas och bubbel. Yummi.






Sen vernissage på utställningen ONCE UPON A TIME. Sagolikt och inspiring!

TUSEN MILJONER TACK för fina grattis hälsningar och tack för Yoga presenten tjejer! Jättefint! Jag älsk er alla!
Känns kul att va tjufämm.

6 kommentarer:

  1. grattis lillasyster .hoppas du har haft en bra födelsedag .vi saknar dig här hemma kramar åsa pelle och flickorna

    SvaraRadera
  2. Så himla snygga ni är. Helt galet. :) Fint att du fick en härlig dag. Kärlek till er allihopa. ♥

    SvaraRadera
  3. Tack, tack syrran och co! Jag saknar er massor. Men ni är ju alltid med mig i mitt hjärta såklart! :)

    Karin, tack för all den love du skickar! :)
    Vi skickar tillbaka! Love, love, love!

    SvaraRadera
  4. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  5. Grattis i efterskott! Ser ut som att du haft en bra dag! :)
    Ta hand om er!
    Många kramar

    SvaraRadera
  6. Tack Sanna! Jepp, dagen var fantastico! Hoppas du har det bra du med! Kramar från oss!

    SvaraRadera