torsdag 12 november 2009

DET E GÖTT Å LEVA

och det är skitsvårt att bada i vågor! Dom är svårkontrollerade, i mitt möte med dem känner jag mig som ett barn i världens största Vitbergsbad med fetaste vågmaskinen. Pirrig, peppad och livrädd. Ska bli gött när jag lärt mig surfa på dem istället för att svälja ner dem.
Well, när jag var liten var Roy och Roger mina stora idoler o
ch idag påminnde Wellpapp mig om det. Hon trallade och sjöng "Det ska va gött å leva". GENIALISK. Lätt världens bästa låt!!! Instämmer ni i publiken?
Puss. Häjdå, vi ses i mörrn!


5 kommentarer:

  1. Haha ååh. älskar eran livsfilosofi! NI lever ju drömmen tjejer. Fan va avis jag är fast mest glad för att ni har det så jävla bra! ni är bäst. puss jenka

    SvaraRadera
  2. tjena brudar, vad härligt ni har det. här hemma har vi snö och mellan 5 -10 minus. burr.sköt om er kram åsa och pelle

    SvaraRadera
  3. Ja, bästa Rockstars-Jenka vi lever som drömmen! Och åsa och Pelle, ett snötäckt Bordsjön går ju inte av för hackor direkt! :) Jag vill också köra skoter! Jaja, nu ska vi springa iväg till stranden! Ha det bäst allihopa! PUSS Å KRAM!

    SvaraRadera
  4. Jag gillar inte att prata om vädret men det är riktigt grått här i Stockholm idag! Då är det TUR att man kan surfa in på bloggen och drömma sig bort till Bondi B och er härliga tjejer! Ta re lugnt i vågorna bara! Pussar och kramar från Ankan som haft en underbar helg med pitetjejerna (vi som är kvar i Sverige och håller ställningarna)!

    SvaraRadera
  5. Panki! Vädret är ju ett hett samtalsämne! En skön klassiker liksom. Som converse skor ungefär. Love you och pite tjejerna!

    SvaraRadera