lördag 21 november 2009

HEMMAKVÄLL I DUBBEL BEMÄRKELSE


Hemma är bäst - jåå visst är det så, men nu är jag ju i paradiset här i Bondi Beach, och även i paradiset kan man bli sjuk... Inte så roligt, men vad gör man? Det bästa av det helt enkelt! Så nu ikväll när jag inte kunde haka på mina sambos ut i vimlet för att jag skulle vara klok och vila så sökte jag mig omedvetet efter trygghet och att känna mig hemma... Det resulterade i att jag satt i sängen och sydde på en klänning, åt ANNAS pepparkakor (jaaa! dom går att köpa här!) och såg på massa olika idol-klipp. Simsalabim så känns det helt plötsligt som att jag vart hemma för en stund. Lägg även till någon timmas skypande med min kära mor! Så nu ska jag sova gott med den fina känslan i kroppen och förhoppningsvis må bättre imorrn och fortsätta njuta av paradiset! Kramar till er alla fina där hemma, godnatt från Australien!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar