onsdag 25 november 2009

FALAFEL... YUMM!


Innan bion igår så var vi finsmakare... En av våra polare som vi har lärt känna här jobbar på ett falafelställe, Yummba Vegetarian, såklart den bästa falafeln man kan äta enligt honom. Vi var ju då tvungna att testa eftersom stället ligger i samma köpcenter som bion. Och visst var vi nöjda:
Mändy tog en falafeltallrik: "Det var jättegott!"
LB tog Gourmet-falafel: "Gillade ruccola- och soltorkade tomater-varianten som jag tog, påminde mig om hemma!"
Wellpapp tog Yummba-falafel: "Mmm! Gillar att man fick mycket sås, både hummus, tahini, chili, baba ganousch, GOTT!"
Finsmakar-panelen har talat.

2 kommentarer:

  1. Oj, vad förvånad jag blev när jag såg er på kakhusets blogg. Vad kul för er! Såg att de länkat hit så nu måste väl besökarna skjuta i taket?
    Härligt att läsa er blogg. Jag flyttar ju ner till Sydney i slutet av januari (tror jag iaf) så det är kul att se sig omkring via er :)
    Kram Alexandra

    SvaraRadera
  2. Hej Alex! Vad roligt att du hittat hit! Sydney är underbart du kommer att älska det!!! Hoppas du har det bäst hemma i p-town, hör av dig när du kommer hit ifall du vill hänga på Bondi med oss:) Kramar!!

    SvaraRadera