tisdag 17 november 2009

CONGRATULATIONS LIA!!!






Lia, vår hyresvärd sambo och vän, har ikväll haft vernissage tillsammans med resten av eleverna, nämligen slututställning vid Sydney College of the Arts, så vi har fått vara med på festligheterna och kollat in all konst. Det var målningar, glas, installationer, videokonst, fotokonst, allt man kan tänka sig av sammanlagt ungefär 270 elever. Lia själv hade två videoinstallationer. Det var roligt att förutom utställningarna i sig även se skolan, som förr i världen varit mentalsjukhus. Och visst kände vi av några spöken när vi gick runt där i alla korridorer... Eller så är det nåt jag inbillar mig när jag nu ska lägga mig och sova. De andra brudarna har redan somnat, så nu är det nog min tur med... Good night, sleep tight, don't let the bed bugs bite! Hälsar en övertrött Wellborgska!

9 kommentarer:

  1. Ni är dom finaste katterna! Mjauuu

    SvaraRadera
  2. Määän du å!!! KSKSKSSKSKS! <3

    SvaraRadera
  3. Grattis LB, he jär ju din dag idag! Ni verkar ha det sagolikt bra därborta!:) Hoppas den här dagen blir en av de bästa! Många kramar/ Stina J den yngre

    SvaraRadera
  4. Taaaack Stajna! Ja, Bondi är som en plats i sagornas värld! Och det finns så mycket man kan göra på en födelsedag här... Jag som egentligen "bara" önskar jag mig en picknick på stranden. Hmm.. får se vo he waal. KRAMAR!

    SvaraRadera
  5. Ja må du leva ja må du leva ja må du leva uti hundrade år. Å när hon har levat uti hundrade år ja då ska hon skjusas på en skottkärra fram ett fyrfaldigt hipp hipp hura hura hura


    HELSNINGAR EMILIE OCH JOCKE

    SvaraRadera
  6. Linda,om du hör nå´t i luften som surrar är det vi som hurrar! GRATTIS och KRAMAR!!!
    Karin och Richard.

    SvaraRadera
  7. Stort grattis på födelsedagen och allt gott önskar vi dig/Mamma, Pappa och Mormor

    SvaraRadera
  8. Många grattiskramar till dig på födelsedan'n!
    Hipp hipp hurra hurra hurra hurra! Folkets jubel!!!
    /Birgitta och Jörgen

    SvaraRadera
  9. Å vad fina ni är!!! TACK så hjärtligt! :)

    SvaraRadera