lördag 7 november 2009

CHEERS MATE!



Helgen går i festens tecken! Igår var vi ut och klubbade här i Bondi, på en klubb där man egentligen måste vara medlem och där ingången var gömd som i en saga. Man var tvungen ha rätt knycken på spegeln som hängde på väggen i den trånga återvändgränden, så öppnades dörren och helt plötsligt var vi mitt i hettan! Och just nu peppar vi upp på nytt för vår inflyttningfest, eller house warming som det ju heter här. Det blir fest i vår back yard, igår kväll regnade det, men idag har vi solen och turen med oss. Det fixas snittar, chips, popcorn, välkomstdrink, spellistor på datorerna och så är vi snart igång! CHEERS!!!

4 kommentarer:

  1. Wellan!! Megabejbs! nu har jag streckläst er blogg å beundrat alla fina bilder och er, för att ni är där ni är och gör det ni gör. för att ni e bäst!Love! /clarris

    SvaraRadera
  2. ååhhh gumman!!! så söt du är! jag är sjukt glad att du hittat hit! nu kommer jag anstränga mig så för din skull, det vet du! puss jag älskar dig så!!!

    SvaraRadera
  3. LB: Det blev lördag-på-stan för J och mig idag. Träffade Eivor och samtidigt Anjas pappa, mamma och syrra - så då fick de skaka hand!
    Idag kom första snön! Wälles jä i värmen....
    /BJ

    SvaraRadera
  4. Härligt BJ! Nätverkning på hög nivå! :) Hoppas både Målar och Murar fortfarande är vita och fina!
    Kram!

    SvaraRadera