lördag 14 november 2009

IDAG ÄR DET INGEN VANLIG DAG!

...för det är lillbrorsans födelsedag HURRA HURRA HURRA! (OBS arkivbild på mig och lillebror som jag tog i somras...) Och så blev fredagen den 13e en turdag, ingen otursdag! Stora lillebror, STORT GRATTIS på din dag! Jag vet inte om du är någon flitig läsare av vår blogg, men självklart ska jag ju passa på att hylla dig här ändå. (Och så skickar jag säkerligen ett mail till dig och länkar hit så du säkert ser det haha...) Jag hoppas att din dag där "hemma" på skolan i Schweiz är fantastisk med många glada skratt och att eran show som ni skulle ordna med danskarna blir lyckad. Jag vill höra ALLT om det sen när vi skypas senare ihelgen hehe! Mändy och Lb hälsar såklart också med massa grattis! All min kärlek ändå från Australien!!! DU ÄR BÄST, INGEN PROTEST!

Ps. När jag publicerar detta är det fortfarande 13e nov i Sverige, även om vi här i Aussie är nu inne på natten till lördag den 14e. Bara för att vara övertydlig... KÄRLEK!

2 kommentarer:

  1. Tackar tackar! :)

    Nu kommer jag bli värsta kändisen när jag är med på eran blogg. Tycker ni gör ett grymt jobb! Keep up the good work!

    Många kramar från David

    SvaraRadera
  2. fint brorsan! håller med om att du säkerligen nu är mer eftertraktad än nånsin nu efter detta blogginlägg ;)

    SvaraRadera