tisdag 10 november 2009

VÅRA FAVORITER RESER VIDARE
Igår åkte våra två favorit sniglar vidare på sin Australien-Asien resa. Sniglar det kallar jag dem för att de bär sitt hem på ryggen, det är fantastiskt vad man kan rymma i en ryggsäck. Innan brudarna skulle åka packade de om sina väskor och det var saker över hela vårt golv, jag tänkte att de typ hade med sig två tishor och en tandborste, men icke sa nicke, de har ett helt hem på ryggen!
Jag provade att lyfta Jessicas ryggsäck och jag ramlade typ baklänges, ryggan vägde ju typ lika mycket som mig, ja jag vet inte, ska jag någon gång backpacka så blir det att resa mega-light.

Det är lite tomt idag, särskilt tycker jag att det är tråkigt att inte ha någon som förstår mina Lotta på Bråkmakargatan citat.
Här kommer några favoriter som jag och Jeskan brukar köra:

- Jag vill inte att du ska spruta in någonting i mig ( Jeskans favorit, bara hon kan säga det och få det att låta oskyldigt och gulligt)

- Snälla Gud gör så att jag vill äta, fast bara inte fiskbullar (Min favorit, bara jeskan som skrattar, hon är snäll jeskan)

Lotta snurvlar högt inne i en matbutik:
- Har du ingen näsduk du?, säger en tant
- Jo, fast den lånar jag inte ut till folk som jag inte känner!, säger Lotta

JESKPÄSKK KOM TILLBAKA!!!!!!!!!!!!!!!!!!


2 kommentarer:

  1. Åh, jag skulle uppskatta lottacitaten! Men det vet du ju. Min favorit är helt klart snytcitatet. Åh, saknar dig!

    SvaraRadera
  2. Buhu :'( sakar finfrullen och massagekvallarna... och EEER!
    Basta brudarna! KRAM
    jeskpesk

    SvaraRadera